Teljes mértékben szakosodtunk a hengerfejek javítására, minden típusára és fajtájára.Kb. 40 fajta hengerfejet tartunk raktáron, mely akár cseredarabként is szolgálhat.
A vállalkozást 1989-ben kezdtük, először Betéti Társaságként majd 2001-ben átalakultunk Kft-re. Ekkor vettük fel az AUTOKOPF nevet. A cég alapítója és vezetője én vagyok. Podina Péternek hívnak, végzettségemet tekintve Autószerelő, Középfokú közlekedésgépész. 1977-ben végeztem. Egy pár éve már családi vállalkozás mióta a fiam Attila is itt dolgozik. Ő szintén szakmabeli Autószerelő és gépjármű-technikai technikus. Teljes mértékben szakosodtunk a hengerfejek javítására, minden típusára és fajtájára. Kb. 40 fajta hengerfejet tartunk raktáron, mely akár cseredarabként is szolgálhat. Igen nagy készletet tartunk szelepekből, mintegy 2500 db-ot az itthon futó leggyakoribb típusokhoz.
Általában 2-4 napos átfutási idővel dolgozunk. szelepvezetők cseréje; szelepszárszimering cseréje; szelepköszörülés; szelepfészek marás; síkköszörülés; nyomáspróba; szelephézag állítás;Nagy általánosságban ezek a műveletek fedik a kisjavítást a kisjavításnál felsoroltakhoz a repedt részek hegesztése (csak alumínium); szelepfészkek cseréje; gázüzemű motorokból speciális fészek; ha szükséges, előkamrák cseréje; szelepvezetők cseréje; szelepszárszimering cseréje; szelepköszörülés; szelepfészek marás; síkköszörülés; nyomáspróba; szelephézag állítás; Nagy általánosságban ezek a műveletek fedik a nagyjavítást. Általában 2-4 napos átfutási idővel dolgozunk elkopott vagy elgörbült, szorul a vezérműtengely, idegen-új csapágyfedelek; kopott vezérműtengely átköszörülése; egyes típusokhoz vezérműtengely gyártás; hengerfejjel kapcsolatos mindenféle hiba (pl.: kiszakadt menet, felszakadt csavar stb); alumínium alkatrészek hegesztése, stb…